Novinka pro nastávající sezonu – vítkovická fanzóna – prošla v úterý úspěšným testem. Zábava, soutěže, dobré jídlo a pití, to vše mohli fanoušci vyzkoušet před duelem s Třincem. Ostravská rarita přitom zatím byla jen omezená, během extraligy čeká fandy mnohem více.
Přesně hodinu a půl před Letním hokejovým šlágrem s Třincem otevřela vítkovická fanzóna své brány. HC VÍTKOVICE RIDERA v testovacím modu spustil svůj projekt, který je na české hokejové scéně ojedinělý. V nadcházející sezoně bude před každým domácím zápasem Vítkovic fanzóna realizovaná a jak by asi měla vypadat, to mohli fandové okusit už právě před přípravným duelem s Třincem.
Ostravský klub upozorňoval, že v testovacím modu bude fanzóna dost okleštěná a omezená. „Šlo především o zkoušku techniky, rozestavení, propojení led obrazovky s režií kostky v Aréně. Navíc nás také dost omezují stavební práce kolem arény. Takže šlo opravdu o hodně omezený provoz naší fanzóny. Ale test proběhl dobře a myslím, že naši fandové, kteří do fanzóny zašli, byli spokojení,“ usmíval se po zápase výkonný ředitel Vítkovic Petr Handl.
Zatěžkávací zkouška v rámci zápasu s Třincem byla zvolena záměrně, s ohledem na fanouškovský zájem o letní hokejové derby. Nakonec do OSTRAVAR ARÉNY dorazilo 4157 diváků, což je pro mnohé extraligové kluby slušná sezonní návštěva, takže i fanzóna byla pod náporem, který se dá očekávat během extraligového ročníku.
Na realizaci fanzóny se významně podílí nový mediální partner HC VÍTKOVICE RIDERA, Radio Čas. Ten se také staral o zábavu, hudbu. Součástí fanzóny už nyní byly soutěže a v neposlední řadě také dobré jídlo a pití, které si návštěvníci pochvalovali. „Znovu připomínám, že tentokrát se jednalo jen o testovací mod. Pro sezonu budeme mít připravenu větší škálu zábavy, více občerstvení, navíc celý koncept fanzóny doplní nový fanshop, který už před hlavním vstupem roste a v sezoně bude nedílnou součástí prostoru před Arénou. Věříme, že se fanouškům naše novinka, která je v rámci extraligy ojedinělá, bude líbit,“ dodává Petr Handl.









