Tréninky pro nejmenší hokejisty – plán cvičení pro hráče 3. až 5. třídy

Trénujte i doma! I vítkovičtí žákovští hokejisté se mohou v mezisezonním období připravovat individuálně. Přinášíme tréninkový plán hlavního trenéra kategorie 3. až 5. třídy Libora Pavliše a kondičních trenérů Marie Valové a Romana Valy.

 

Dobrý den všem mladým sportovcům, hokejistům zvlášť!

Dočasné nařízení vlády nás všechny bohužel omezují ve sportování, ale na druhou stranu to neznamená, že nás zastaví v pokračování v pohybové aktivitě a tréninku.

Pro udržení či rozvoj kondice není nezbytně nutné chodit běhat ven (do lesa) a také proto Vám nabízíme několik inspirací na trénování doma z různých oblastí sportovního tréninku (gymnastika, zpevnění středu těla, práce s hokejkou, švihadlo apod.).

Před každým cvičením (tréninkem) nezapomeňte na zahřátí a krátké rozcvičení. Jednotlivé cviky (počty opakování a sérií) provádějte zejména dle věku a také dle Vašich schopností a dovedností. V průběhu cvičení a zejména po skončení nezapomeňte také na protažení…

Cvičení se švihadlem jsou obecně vhodná pro rozvoj: koordinace, dynamické síly dolních končetin (zejména oblast kotníků) a kondice (rozvoj rychlostních i vytrvalostních schopností dle intenzity a délky cvičení).

Příklad tréninku

Švihadlo

15 min: během každé minuty 20 přeskoků a poté pomalá chůze

2 min odpočinek protažení

10 min: během každé minuty 30 skoků a poté pomalá chůze

2 min odpočinek, protažení

3 min co nejvíce skoků a schválně kdo z vás jich bude mít nejvíce.

5 min pomalá chůze

 

 

Gymnastika v domácích podmínkách“ (rozvoj koordinace, flexibility, hbitosti a silových schopností):

 

 

Core“ trénink:

 

 

 

 

Práce s holí (hokejkou)

 

 

 

Těšíme se, až se zase uvidíme na tréninku.

Hlavní trenér mládeže 3. – 5. tříd Libor Pavliš a kondiční trenéři 3. – 5. tříd Marie Valová a Roman Vala