Tiskové prohlášení agentury BPA k otázce televizních práv na TELH

Výhradní majitel marketingových práv Tipspport Extraligy ledního hokeje aCzech Hockey Team, agentura BPA sport marketing, a. s. vydala oficiálnítiskové prohlášení k otázce televizních práv k vysílání české nejvyšší hokejové soutěže v reakci na prohlášení klubů Bílí Tygři Liberec a HC Sparta Praha o záměru podstoupit svá televizní práva subjektu O2 TV.

TISKOVÉ PROHLÁŠENÍ

V Praze dne 13. dubna 2016

Dovolujeme si reagovat na včerejší oznámení klubů HC Sparta a HC Bílí Tygři Liberec,
které na tiskové konferenci O2 TV zveřejnily záměr vysílat v budoucnu své domácí
extraligové zápasy na placené TV.

BPA tuto myšlenku vnímá jako aktivitu dvou klubů se spojovacím prvkem vlastnické
struktury shodné s O2 TV. Kluby o ní jednaly individuálně, bez účasti BPA sport
marketing, hlavního marketingového partnera českého hokeje. S myšlenkou
takového individuálního postupu a vysílání hokeje pouze na placené TV se
neztotožňujeme.

BPA vždy reflektuje a zastupuje zájmy všech klubů, tzn. celé soutěže, jejich partnerů
a fanoušků. Stejně bude postupovat i při jednáních o dalším období vysílacích práv,
počínaje sezonou 2018/2019. Cílem je vyváženost všech uvedených aspektů.

Ve věci rozdělení finančních prostředků – BPA v minulosti navrhovala klubům na
Valné hromadě APK rozdělení finančních prostředků dle účasti v základní části a play
off. O poměrném, shodném rozdělení odměny za marketingová práva mezi všech 14
klubů rozhodly samy kluby v historii české extraligy dokonce několikrát.

V následujících dvou sezonách Tipsport extraligy je hlavním vysílatelem Česká
televize. O nadcházejícím období 5 sezon budeme s potenciálními broadcastery
jednat.

Jana Obermajerová
předsedkyně představenstva
BPA sport marketing, a.s.